1. Dostarczanie ciepła rozpoczyna się na pisemny wniosek Odbiorcy przyjęty przez Sprzedawcę. Warunkiem przyjęcia wniosku o rozpoczęcie dostarczania ciepła jest przygotowanie instalacji Odbiorcy do przyjęcia ciepła.
2. Wniosek o rozpoczęcie dostarczania ciepła winien bezwzględnie zawierać oświadczenie o przygotowaniu instalacji Odbiorcy do odbioru ciepła oraz informację umożliwiającą bieżący kontakt z odpowiedzialnym za stan instalacji Przedstawicielem Odbiorcy.
Formularze wniosków o rozpoczęcie/zakończenie ogrzewania można pobrać ze strony internetowej Sprzedawcy www.radpec.com.pl.
3. Wnioski o rozpoczęcie/zakończenie dostarczania ciepła winny być składane przez Odbiorcę w następujących formach:
- wniosek w formie pisemnej: w siedzibie Sprzedawcy przy ul. Żelaznej 7 w dni robocze w godz. 7-14;
- wniosek w formie pisemnej: w Dziale Sieci Ciepłowniczej przy ul. Żelaznej 7 (Budynek nr 2) w dni robocze w godz. 7-14 lub na nr fax. 48 36 258 94 lub 993;
- wniosek w formie elektronicznej w formacie *.pdf: całodobowo, wyłącznie na dedykowany adres poczty elektronicznej
Wnioski o rozpoczęcie/zakończenie dostarczania ciepła nie spełniające wymogów wymienionych w punktach 2 i 3 nie będą realizowane.
4. Rozpoczęcie/zakończenie dostarczania ciepła dokonywane jest w ciągu:
-12 godzin w przypadku złożenia wniosku w godz. 7-11,
-24 godzin w pozostałych przypadkach.
5. Rozpoczęcie / zakończenie dostarczania ciepła Odbiorca potwierdza w stosownej notatce służbowej.
Wniosek o nawodnienie instalacji
Wniosek o nawodnienie instalacji
Wniosek o rozpoczęcie dostarczania ciepła
Wniosek o rozpoczęcie dostarczania ciepła
Wniosek o zakończenie ogrzewania
Wniosek o zakończenie ogrzewania
Wzór aneksu do umowy - dostęp do Systemu Elektronicznych Wniosków „RADPEC” SA:
Aneks do umowy kompleksowej - wzór
Aneks do umowy kompleksowej - wzór