Klienci „RADPEC” SA obsługiwani są w biurowcu przy ul. Żelaznej 7 w Radomiu, a w niektórych przypadkach także w Pogotowiu Ciepłowniczym przy ul. Żelaznej 7 (Budynek nr 2).
Obsługę klientów w zakresie przyłączania do miejskiej sieci ciepłowniczej prowadzi Dział Techniczny (pok. 101 w biurowcu).
Pisemnie wnioski o rozpoczęcie/przerwanie dostarczania ciepła przyjmowane są:
- w biurowcu w dni robocze w godz. 7-14, nr faksu 048 36 255 00 oraz
- w Pogotowu Ciepłowniczym całodobowo, nr faksu 048 38 28 167.
Wnioski o rozpoczęcie i zakończenie ogrzewania oraz o nawodnienie instalacji można też składać poprzez e-mail (na adres:
Reklamacje przyjmowane są zarówno w biurowcu jak i w Pogotowiu Ciepłowniczym.
Istotna informacja dotycząca realizacji wniosków o rozpoczęcie oraz przerwanie dostarczania ciepła
Wszystkim Odbiorcom ciepła przysługuje jednokrotna, nieodpłatna w danym sezonie grzewczym realizacja wniosków o rozpoczęcie oraz przerwanie dostarczania ciepła. Realizacja każdego kolejnego wniosku o rozpoczęcie oraz przerwanie dostarczania ciepła stanowi, zgodnie z zawartymi umowami na dostawę ciepła, odpłatną czynność dodatkową zleconą przez Odbiorcę.
Aktualna, zryczałtowana kwota opłaty za każdą realizację czynności dodatkowej zleconej przez Odbiorcę wynosi 172 zł za czynność + podatek VAT.
e-Wnioski - System Elektronicznych Wniosków "RADPEC" SA
Informacje o strukturze paliw pierwotnych zużywanych do wytwarzania ciepła sprzedawanego przez „RADPEC" SA w poprzednim okresie grzewczym, a także o wpływie wytwarzania tego ciepła na środowisko (w zakresie emisji dwutlenku węgla, dwutlenku siarki, tlenków azotu i pyłów) dostępne są w zakładce „Ochrona środowiska".
Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "RADPEC" Spółka Akcyjna oferuje Odbiorcom ciepła usługę dodatkową okresowego podwyższenia temperatury ciepłej wody w celu przeprowadzenia dezynfekcji termicznej instalacji c.w.u.