Ogłoszenia
Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii infrastruktury ciepłowniczej
- Szczegóły
Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „RADPEC" Spółka Akcyjna informuje, że prowadzi postępowanie przetargowe na zadanie: „Całodobowe świadczenie usług w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i usuwania awarii infrastruktury ciepłowniczej wchodzącej w skład Miejskiej Sieci Ciepłowniczej (MSC) miasta Radomia”.
Budowa przyłączy ciepłowniczych
- Szczegóły
Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „RADPEC” Spółka Akcyjna ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych, przyłączy ciepłowniczych wysokich parametrów w technologii rur preizolowanych z izolacją PLUS z impulsowym systemem sygnalizacji awarii, zgodnie z dokumentacją. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań:
Sprostowanie 2021/S 038-096102
- Szczegóły
Sprostowanie nr 2021/S 038-096102 do ogłoszenia nr 2020/S 252-637605 opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dotyczącego zadania: „Budowa bloku kogeneracyjnego o mocy ok. 75 MWt / 22 MWe w Ciepłowni Południe przy ul. Żelaznej 7 w Radomiu”.
Wynik postępowania przetargowego
- Szczegóły
Informacja o wynikach postępowania przetargowego z dnia 03.02.2020 r. na zadanie: Wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej niskiego i średniego napięcia w 684 obiektach RADPEC S.A. w roku 2021 i w 684 obiektach RADPEC S.A. w roku 2022 zgodnie z Normami PN-HD 60364-6:2008, PN-E-05115:2002, PN-EN50522:2011 oraz Prawem budowlanym art. 62 ust 1 pkt 2.
Wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej
- Szczegóły
Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „RADPEC” Spółka Akcyjna w Radomiu ul. Żelazna 7 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie: Wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej niskiego i średniego napięcia w 684 obiektach RADPEC S.A. w roku 2021 i w 684 obiektach RADPEC S.A. w roku 2022 zgodnie z Normami PN-HD 60364-6:2008, PN-E-05115:2002, PN-EN50522:2011 oraz Prawem budowlanym art. 62 ust 1 pkt 2.