„RADPEC” S. A. poszukuje pracownika do Działu Ekonomicznego.

 

Zakres obowiązków:

• Prowadzenie całokształtu prac związanych z analizą przychodów i kosztów w zakresie działalności podstawowej,
• Uczestniczenie w pracach związanych z procesem opracowywania i zatwierdzania nowych taryf dla ciepła,
• Uczestniczenie w pracach związanych z pozyskaniem środków finansowych na realizację inwestycji,
• Sporządzanie sprawozdań GUS,
• Prowadzenie rozliczeń z PFRON,
• Nadzór nad prawidłową realizacją postanowień umów z odbiorcami,
• Fakturowanie należności za pobrane ciepło,
• Windykacja należności od kontrahentów.

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• Dobra umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem MS Office,
• Mile widziane: doświadczenie w branży energetycznej, umiejętność w sporządzaniu analiz kosztów i przychodów, umiejętność obsługi systemu finansowo-księgowego IMPULS oraz systemu branżowego KOM-MEDIA,
• Sumienność, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy własnej,
• Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

• Umowę o pracę na pełny etat,
• Praca stacjonarna,
• Stabilne zatrudnienie,
• Pracę w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku,
• Możliwość rozwoju i awansu,
• Wsparcie przyjaznego zespołu,
• Szkolenia specjalistyczne,
• Dodatkowe świadczenia socjalne.

Zainteresowane osoby proszone są o składanie CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, w terminie od dnia 13.07.2022r. do dnia 27.07.2022r. :

• osobiście w siedzibie firmy RADPEC S.A. przy ul. Żelaznej 7 w Radomiu w Dziale
Kadrowo - Płacowym w pokoju nr 8 w godzinach od 8:00 do 14:00,
• na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem „Oferta pracy”.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.